CUM SĂ EVIȚI POSIBILELE PROBLEME CÂND URMEAZĂ SĂ PRIMEȘTI/TRIMIȚI UN COLET
Comandarea produselor online este o metodă rapidă și convenabilă, cu excepția cazului în care pachetul ajunge cu întârziere la adresă sau nu apare niciodată. Astfel de probleme afectează aproximativ două treimi dintre cumpărătorii digitali în fiecare an.
Dar fiecare provocare are și o rezolvare și, de multe ori, problemele legate de livrare pot fi anticipate și evitate.
Astfel, am strâns trei dintre cele mai comune neplăceri atunci când urmează să primești sau să trimiți un pachet, precum și câteva sfaturi despre cum le poți evita.
1. Livrări întârziate/amânate
Abia așteptai să te bucuri de produsele comandate, dar livrarea continuă să întârzie? Sau ai amânat un transport pentru ziua următoare pentru că nu ai fost acasă? Probabil te-ai întâlnit cu problema livrărilor întârziate sau amânate.
Cum poți evita
O modalitate de a combate această problemă este să apelezi la o opțiune alternativă de livrare.
Firma de curierat Cargus îți pune la dispoziție două servicii moderne de transport și anume:
- Primirea/trimiterea unui colet de la o unitate tip locker ;
- Primirea/trimiterea unui colet de la un curier agreat de tine.
În ultimul timp, platforma Trimite ieftin.ro a investit constant în dezvoltarea serviciilor de livrare angrenand principalele firme din domeniul curieratului, pentru a face mai eficient transportul produselor dintr-un punct A într-un punct B.
Prin urmare, dacă știi că nu vei fi găsit la domiciliu atunci când ajunge curierul, poți oricând să direcționezi pachetul într-un Locker FanBox sau Easybox, din apropierea casei tale, conditia principala fiind alegerea acestor firme initial. Același principiu se aplică și în cazul în care vrei să trimiți un colet.
Sau, dacă știi că ai comandat produse într-o perioadă foarte aglomerată, cum ar fi de Black Friday, Crăciun, Ziua Îndrăgostiților etc., cel mai probabil te și aștepți la un timp estimat de livrare mai mare.
Pentru a te bucura mai repede de pachetul tău, alege livrarea la o unitate Locker. În acest fel, curierul nu va mai trebui să străbată toate drumurile orașului pentru a ajunge la adresă, ci va livra mai multe colete dintr-un foc. Acest lucru se traduce și prin reducerea timpului de transport, în special în perioadele menționate mai sus.
De asemenea, este important să verifici și să completezi corect documentele necesare pentru expediere și primire. Asigură-te că ai completat toate informațiile necesare în mod clar și precis și că documentele sunt semnate și datate corespunzător.
Urmărește-ți întotdeauna detaliat coletul din platforma noastra pentru a vedea dacă pachetul tău urmează să fie livrat la adresa corectă.
Nu-i de mirare că 98% dintre consumatori consideră că urmărirea coletelor este un factor important în procesul de livrare și 96% sunt interesați să primească notificări în timp real despre starea expedierii.
2. Bunuri livrate într-o stare inacceptabilă
Vrei ca produsele tale să ajungă într-o stare impecabilă, fie că le-ai comandat dintr-un magazin online, fie că le-ai trimis unei cunoștințe. Ceea ce nu-ți dorești, cu siguranță, este să ai discuții interminabile la telefon pentru a face un retur în cazul în care bunurile nu ajung așa cum ar trebui să fie.
Un curier de încredere ar trebui să asigure livrarea în siguranță a produselor și să ofere o soluție eficientă în cazul în care coletul chiar ajunge într-o stare inacceptabilă.
Soluția?
De curând, platforma trimite-ieftin.ro a eficientizat procesul de retur. De acum, poți returna coletele prin rețeaua de lockere, cu doar câteva click-uri din platforma. Odată ce coletul va fi preluat dintr-un locker, vei fi imediat notificat prin e-mail sau în contul din platforma.
Prin urmare, nu mai trebuie să stai în apeluri peste apeluri pentru a rezolva problema, ci poți lua inițiativa pe cont propriu direct de pe telefon.
De asemenea, este important să fii precaut în cazul coletelor cu conținut fragil, valoros sau periculos. Asigură-te că ai ambalat coletul corespunzător pentru a preveni deteriorarea și întârzierile și că ai urmat toate instrucțiunile și reglementările privind expedierea coletelor cu conținut special.
3. Serviciu de clienți slab
Un aspect de luat în considerare este nivelul de asistență pe care îl va oferi personalul responsabil pentru sprijinul clienților. Când ceva nu merge bine, oamenii ar trebui să fie empatici și înțelegători cu problema de livrare pe care ai întâmpinat-o. Ultimul lucru pe care ți l-ai dori este tocmai ca serviciul pentru clienți să nu aibă disponibilitatea să te ajute.
Cum poți evita
În primele momente în care ai contact cu firma de curierat, vei putea evalua instant dacă serviciul pentru clienți este bun sau lasă de dorit. Sunt angajații politicoși? Par dispuși să ajute și au răbdare în cazul în care intervine o situație neplăcută? Dacă da, atunci poți să te asiguri că vor fi alături de tine.
Dar dacă nu, atunci poți încerca să trimiți sau să primești colete prin intermediul unei alte firme de livrări.
Când știi că urmează să primești sau să trimiți colete, este firesc să ai anumite preocupări cu privire la expediere. Vor ajunge produsele neafectate, în aceeași stare în care au fost trimise? Vor întârzia sau nu vor ajunge deloc? Ia în considerare sfaturile de mai sus și evită orice probleme de livrare.
Data publicare: 2024-07-08 10:17:54